"Geeks on Wheels" on üritus, mille raames Microsofti Partnertudengid ja MUG.ee liikmed veerevad kohale Eesti erinevatesse koolidesse ning tutvustavad kõige uuemaid ja vingemaid tehnoloogiaid.

kolmapäev, 24. september 2014

Kunda Ühisgümnaasium

Tere!
Minu nimi on Pille-Riin ja ma olen esimest korda Geeks On Wheels´il. Ma esitan õpilastele tarkvaralaborit koos Andresega. Täna oli meie esimene laborite päev. Hommik hakkas varakult kui juba kell 6 tuled põlema pandi ja liikuma hakati.

Kuna ma ise pole just eriline hommiku inimene, siis hommik oli raske. Õnneks läks uni üsna ruttu  elevuse pärast üle. Jõudsime Kundasse kohale kella üheksa paiku. Esimene labor oli kell 9.50. Planeeritud päev oli suhteliselt lihtne, kuna tuli anda ainult neli tundi. Tundus hea lihtne päev, kuid juba neljandaks tunniks oli keel pehme ja sõnad ei tahtnud korralikult suust välja tulla.

Parim labori hetk oli kui 7nda klassi õpilane teatas järsku, et ka temal oli rate.ee kui ta oli kuue aastane.  Kunda Ühisgümnaasium oli üldse täis entusiastlike ja aktiivseid noori. Eriti aktiivsed olid 4-6 klassi õpilased, kes ei kahjuks ei saanud osaleda laborites, kuid olid väga aldis vastama kõigile arvuti küsimustele , et võita auhindu. Lausa nii aldis, et kui küsisin naljaküsimuseks oma vanust pakuti mulle 28. aastat. Kuna mu näoilmest oli ilmselgelt näha, et ma šokis siis järgmine vastus oli 16. aastat. Nii, et ma ei suudagi nii otsustada, kas olla meelitatud või mitte. 

Tänased laborid õnnestusid isegi hästi, esimesega koperdasime natuke, kuid lõpuks oli asi juba üsna käpas. Pärast Xboxi võistlust pakkisime asjad kokku ja läbi hesburgeri kimasime Palamusele, kus me praegu ennast sisse seame. Hetkel on kõik omas nurgas ja tegelevad, kas artiklite, tagasisidelehtede või oma koduste ülesannetega.

Tsjauksplauks.
Pille-Riin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar