"Geeks on Wheels" on üritus, mille raames Microsofti Partnertudengid ja MUG.ee liikmed veerevad kohale Eesti erinevatesse koolidesse ning tutvustavad kõige uuemaid ja vingemaid tehnoloogiaid.

esmaspäev, 7. oktoober 2013

Muljeid tuurilt

Oma ringreisi jooksul puutusime kokku väga paljude toredate ja lahedate õpilastega ning õpetajatega. Kui siiamaani oleme siia blogisse kirja pannud põhiliselt enda mõtteid, siis seekord saime muljeid otse õpilaselt endale. Erik Kärdla koolist jagab oma kogemusi meie päevast seal:

"Niisiis... minu kokkuvõte: Kogu see ettevõtlus oli väga lahe. Mulle äärmiselt meeldivad arvutid, mängud ja telefonid ning muud vidinad. Ise olen selline mänguri tüüpi inimene. Mu arust on selline üritus nagu Geeks on Wheels väga inspireeriv ise oma nutiasjandusega tegelema ning sellele käsi taha panema. Järgmine üritus sooviksin näha appide tegemist ja arvutimängude loomist. Samuti sooviksin ise proovida mõnda teha.

Sain selgeks kuidas arvutit hooldada tohib ja ei tohi. Samuti tutvustati mulle Microsoft Surface'it. Siis saime teada sellest Office'st. Kuna mul endal on Windows 8, siis tean ma hästi, mida tähendab Skydrive.

Office, see on umbes nagu OpenOffice, sain teada selle kasutamise mõnusid, nagu näiteks noolekese alla niimodi pealkirja alla teksti peitmine, et näiteks saad presentatsioone teha nii, et saad vaadata märkmeid ise, kuigi teised ei näe projektori peal, vaid ainult sina oma arvutist."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar